Mytoman någon?

Jaha då var det Onsdag då..."lill-lördag"? Nä jag är ju inte ledig imorgon så det blir nog inget med någon "lill-lördag" idag. Jag har ju inte provat det sen jag gick i Kristianstad, och jag kan ju säga det att det är INTE roligt att vara bakis när man håller på och bakar dagen efter...särskilt inte med surdeg :S (Där har vi den absolut största anledningen till varför jag inte vill äta bröd med surdeg i, det luktar bakfylla om det!!)

Bilden på surdegen säger väl allt om hur äckligt det är!

Hur kom jag in på det här då?? Onsdag var det, vad händer idag då?? Antagligen ingenting men det är väl skönt att ha en sån dag oxå :) Jo!!! Jag ska få köra MIN bil idag :D Får inte göra det så ofta eftersom pappa har den (han måste ha den eftersom han passar min hund och min bil är den enda bilen som hon ligger bra i eftersom den är en kombi). Men idag skulle pappa lämna Calypso hemma när han kör och hämtar mamma så då får jag köra den!! TJOHO!!


Nej det är inte min bil på bilden jag fick låna från google, men det är en sån fast mörkblå :)

Jag veeet fan va glad jag blir av det då, jag vet mitt liv är antagligen tragiskt men det är väl bra att jag kan bli glad av så små saker?? Äh screw you om du tycker att jag är knäpp! Jag tycker som jag tycker haha. Nä nu ska jag sluta vara aggressiv... kanske man skulle skriva om sin hypokondri?? eller om mina skador?? eller bara bli mytoman??

-"Jag kommer ihåg den gången jag blev jagad av scottlandyard över hela Öland, sen kom polisen med blåljus och stoppade mig vid Örsjöbelysning och skrek med högtalare att jag skulle ge mig samtidigt som de drar ut mig med dragna vapen...

Haha nu skrattar Emmelie, eftersom jag syftar lite på hennes förra lärare som typ var mytoman och berättade sånt som ovan typ hela tiden :)

Är det roligt att läsa sånt kan ni ju säga till sånt är jag bra på att hitta på, man har ju övat sen man gick i lågstadiet när man lurade kompisarna att det bodde otäcka saker i skogen haha...

 

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0