Konditorn hela dan'

Trött, trött, trött...
Jag gjorde nästan färdigt tårtorna igår, det var bara det att mousse tårtan inte hann och stelna innan jag skulle gå hem. Så jag steg upp vid 04.30 idag för att jag skulle hinna med att göra färdigt tårtorna och dekorera dem. Och då tänkte jag i min "smarta" lilla hjärna att jag går och lägger mig vid 21.00 så kankse det inte är så jobbigt att gå upp tidigare imorgon...

Tror ni att jag gick o la mig vid 21.00 då? Nä då var jag inne på min facebook och kollade meddelande och såga tt jag blivit inbjuden (för typ 52723928 gången) till farmville. Och då tänkte jag va fan jag går väl med då! Jaha då satt man ju där och funderade på hur man gjorde detta och dålig som man är så hände typ ingenting :S Sen gled jag in på något annat spel och sen gled jag in på de jäkla testen de har på facebook o så var jag fast där till 23.00

Då insåg jag att jag måste slita mig från datorn, o skulle sova. Så när klockan nu ringde vid 04.30 var jag trött som fan men det är bara att masa sig upp. Gjorde mig i ordning och åkte till mamma för att ta itu med tårtorna. De blev jätte fina så jag är nöjd, nu får jag bara hoppas att de håller sig på vägen till mammas jobb så det inte bara blir mos av allt haha. Jag lägger upp bilder senare idag, det blev lite ont om tid till att ladda in bilder nu på morgonen konstigt nog.

Hur har er morgon varit?

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0