Jeff Dunham

Jag handlade frosties till Tony (morbror/arbetskamrat) igår. Jag skulle åka o handla efter jobbet så då erbjöd jag mig att köpa det till honom så slapp han åka efter han slutat. Jag fick 25kr o åkte o handlade kommer fram till paketen och ser: Frosties 24.90kr! Jag var helt imponerad, hur visste han att det kostade 25kr??? Jag har ju inte en aning om vad nåt kostar...aja jag blev lite paff iaf. Sen åkte jag hem o skulle lämna flingorna till Tonys fru Mika och samtidigt ge dem min dvd med Jeff Dunham. Jag ringde på men ingen svarade, Nisse (deras katt) kom o kelade med mig och tittade surt på mig när jag inte kunde släppa in honom, så jag fick bara lämna det utanför dörren o ringa o säga till Tony var jag gjort av det. Men altså den blicken jag fick av Nisse haha han var verkligen skit sur! Både för att jag inte släppte in honom och för att jag inte stannade o kelade med honom längre haha han är för söt.

Any way, Detta fick mig att tänka på Jeff Dunham och hans "dockor" altså så jäkla roligt! Jag var bara tvungen att lägga in en video till (jag har ju lagt in en med Walter innan så nu får ni Achmed).

Achmed the dead terrorist:


Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0