Nu é dé slut på helgen, det är dags för vecko-rus...

Jaha då var helgen slut, och jag är inte utvilad... men jag har mig själv att skylla. Först gick vi ju till Chili i fredags och var uppe sent, sen lördag så hade vi ju thanksgiving (lite i förskott) o lagade mat och dukade och städade o var uppe sent..sen igår tänkte jag att jag ska fan bara duscha o sen gå o lägga mig typ vid 18.00. men nej då fastnar jag framför datorn o sedan började en bra film så då var jag ju uppe till 23.00 iaf :S Så nu är det konstaterat att jag ÄR dum i huvudet haha..

Får väl se om jag kanske kan sova lite tidigare idag, men om jag känner mig själv ("det gör jag kanske men jag är inte säker..:") så är jag säkert uppe sent ikväll oxå fast att jag inte orkar.. Sen har jag ju åkt på världens förkyldning (antagligen från när vi gick hem i ösregnet i fredags natt/söndag morgon... Aja.. jag ska försöka sluta klaga "fast det är mest synd om mig i hela sverige" haha. Jag blev iaf jätte glad i lördags när jag kom hem och blev välkomnad med hopp skutt och ylande av min vovve Calypso. Tydligen hade hon varit jätte ledsen när jag aldrig kom hem i fredags så hon var super glad när jag ÄNTLIGEN kom hem :) Jag vet att det egentligen inte är bra att hon är SÅ himla fäst vid mig så hon blir olycklig när jag är borta men jag kan inte låta bli att bli glad när jag vet att hon faktiskt tycker så mycket om mig :)

Någon mer än jag som resonerer så?

Här är en fin bild på när första snön (som låg kvar) kom. Fina spår blev det efter Calypso oxå :)

Varg, björn eller Calypso??


Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0