Bio ikväll

Glömde helt bort att skriva att jag ska på bio ikväll. Jag Emmelie och Marie ska gå och se Michael Jacksson's This is it. Det var Marie som kom på idén o nu ska vi då gå ikväll. Emmelie sa något om McDonalds oxå...mums. Upptäckte när jag körde till jobbet att jag glömt att poppa popcorn till bion så det blir ju lite tråkigt :( det är inte samma känsla av bio utan popcorn. Och nej jag kan ju fortfarande inte köpa biostadens popcorn eftersom de har någon nötolja i eller vad det är...jag blir ju allergisk av det iaf.


Jag får väl nöja mig med en läsk. Aja jag ska ju få McDonalds iaf :) Om jag nu orkar det :S Jag hade typ världens största matlåda med mig till jobbet idag. Mamma hade lagat fläskfilé i currysås med potatisgratäng och eftersom hon lagat det på lördagen när jag lagade mat till Molly så blev det jätte mycket över... så jag hade som sagt mycket mat till lunch idag (kanske inte var så väl planerat att äta det idag när jag skulle äta på McDonalds men men..) Jag kan ju lugnt säga att om jag delat upp denna matlådan i så stora portioner jag brukar ha med mig till lunch så hade det räkt till 3 dagar... så jag är jäkligt mätt :)

Any way... jag återkommer imorgon med hur jag tyckte bion var. Glöm inte rösta på kändisarnas halloween outfit här.

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0