Baka baka liten kaka?

Nu har jag ätit lunch, det blev resterna från middagen igår (lövbiff och potatis). Det gick väl hyfsat att tugga trots käken gör ont. Den är inte riktigt lika stel idag som den var i går kväll, så jag antar att mamma hade rätt att det var värt att försöka tugga tuggummi trots att det gjorde ont. Men jag vet inte riktigt vad som hände med örat, det är typ som om det slagit lock för det örat där jag blev sparkad på käken... hoppas att det går över :S

Idag blir det till att planera när jag ska baka till mammas systermöte. De brukar turas om på hennes jobb med vem som ska stå för mat och fika o på torsdag är det mammas tur. Hon frågade om jag ville baka tårtor till henne och eftersom jag är en konditor som inte får jobba med det så sa jag ju naturligtvis ja :) Jag ska göra mousse tårta och frukt-tårta. Jag får ju göra dem på onsdag eftersom jag inte hinner stå med det på torsdag morgon innan jobbet. Och om jag ska göra tårtorna på onsdag så måste jag ju göra bottnarna på tisdag... med andra ord så måste jag försöka planera lite idag och se till att allt finns hemma till imorgon. Usch det känns som om jag har för lite tid till allt, men jag kan ju glädja mig med att jag snart ska till Sthlm så då får jag väl vila upp mig :)

Kom på en annan rolig sak som hände i går förutom ÖIF webshop från förra inlägget. Jag har ju tränat 1 timme varje kväll nu i tre dagar och igår när jag vägde mig hade jag gått ner tre kg PÅ TRE DAGAR! Sånna resultat gillar jag, det är sånt som får en att orka träna vidare när man ser att det fungerar och att man inte jobbar i onödan :) Good bye santa-ass hello skinny-jeans!! haha



Blessed be!

Kommentarer
Postat av: NINNIE

sv; Javisst! Jag känner oxå igen mig!! Det är fruktansvärt!! Fast för mig var det tvärtom. Jag var väldigt smal och lång... Kram!

2009-11-09 @ 14:42:13
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Molly

usch vilket dåligt samvete jag har! Har du sagt de till alla på ditt jobb nu då att de är din kära syster som var här på besök som misshandlar dig!? :O hahaha



puss och gnag i knät

2009-11-09 @ 15:13:07
URL: http://thelly.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0