och priset för världens sämsta bloggare går till...

Mig?
Jag veet, jag har varit skit dålig på att blogga nu den senaste veckan tydligen kom jag av mig lite någonstans mellan sjukdomen från vaccinet, packandet till resan och själva Sthlm vistelsen. Jag ska försöka bärra mig lite iaf hah. Jag har ju tänkt att uppdatera lite om Sthlm resan och efterfesten med Backstreet boys men det får blir senare .) (nu blir ni allt bra nyfikna va he he).

 

Tänkte spara inläggen med Sthlm tills jag fått ladda upp bilderna så det kommer lite mer i ordning :) får se om jag orkar ikväll annars får ni hålla er till imorgon (alla mina 5 läsare haha).

 

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0